marți, 10 august 2010

...

nu fa aia, nu fa nici aia, nu fa cealalta..."pentru ca nu e bine"...mereu aud lucrurile astea...
la un moment dat cei din jurul nostru se cred stapani pe viata noastra, iar pe de cealalta parte noi facem la fel...ce-i drept suntem foarte buni in a da sfaturi...
eu sunt de parere ca pana cand nu ma dau singura cu capul de perete...nu ma pot convinge ca s-ar putea sa ma doara
m-am saturat de sfaturi gen..."nu arata ceea ce simti pentru ca o sa pari o fraiera"...eeei bine NU...in ziua de azi toti sunt puternici, nimeni nu sufera, sentimentele nu mai conteaza...nu zic ca e bine sa aratam toti ca niste zombie in suferinta...dar totusi de piatra nu suntem...desi incercam.
m-am hotarat sa nu mai fiu o lasa...sa spun ceea ce simt...pana la urma nu pierd nimic...si daca da...imi asum riscul
sentimentele pozitive merita sa fie aratate, indiferent daca sunt apreciate sau nu...cred ca te eliberezi oarecum
...si in legatura cu sfaturile...nu ma costa nimic sa le ascult...unele pot fi subiective, altele nu...dar de viata mea...depind in cea mai mare masura EU...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu