miercuri, 30 iunie 2010

Lies, lies...and again lies...


Ea: "Si ce faci in seara asta?...vreau sa ne vedem..."
El: "aaaa...stii...sunt cam obosit...stii bine ca am fost toata ziua ocupat...si eu vreau sa te vad...dar crede-ma..." cand de fapt poate el are chef sa iasa la o bere cu baietii sau pur si simplu nu are chef de ea...
Mereu gasim scuze pentru orice...evitam adevarul, s-ar putea sa-l raneasca pe celalalt...
Ea: "Stii...eu cred ca m-am indragostit, imi place mult de el, ma face sa-mi fie ok. Tu ce crezi?"
Prietena ei: "Pai e baiat simpatic...daca tie iti place...cred ca va potriviti." desi in mintea ei raspunsul era cu totul altul, nu il inghite...dar cum sa-i spuna adevarul...ea vede altfel lucrurile...i-ar strica toata fericirea.
Citeam o carte...autorul spunea ca minciuna este cea mai mare dovada de lasitate...cel mai rau lucru e sa ascundem adevarul fata de cei din jur...chiar daca doare.
Cand intrebi pe oricine..."ce urasti cel mai mult?"...cu siguranta printre raspunsuri va fi...minciuna. Asteptam de la ceilalti sa fie sinceri cu noi...cu toate ca stim foarte bine ca am face orice uneori pentru a evita sa ni se spuna cu sinceritate anumite lucruri...preferam sa fim mintiti...e mai usor.
Stii ce cred eu?...in primul rand ar trebui sa fim sincer cu noi insine...pentru a putea accepta sinceritatea celorlalti...dar suntem prea lasi...lumea nostra e plina de minciuni...
Te-ai gandit...de cate ori esti nevoit sa minti intr-o singura zi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu