vineri, 2 iulie 2010

...remember me

"Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it, because nobody else will..."...cred ca m-am uitat de 10 ori la finalul filmului astuia..."insignificant"...nimic din ceea ce faci nu e nesemnificativ, de fapt cam despre asta e vorba in film.
Pfff...cred ca azi am avut o zi cam tampita...iar sunt pe dos...si ce importanta ar avea sa faci lucruri nesemnificative...doar pentru ca nimeni nu o sa le faca?...mda...cate as vrea sa fac, cate as vrea sa spun...dar ce rost ar avea?...nu pot face doar ce imi dicteaza eul...aiurea...uneori detest realitatea...dar cel putin ea te tine pe o linie de plutire.
Si cat mi-as dori sa fac unele lucruri...dar apoi ma gandesc..de ce?...pentru ce?...cu ce rost?...probabil nici unul imi zic apoi...
Acum as vrea sa...
Dar nu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu